vrijdag 14 februari 2014

Update afvallen en lekker lunchgerecht

We zijn inmiddels weer een paar weken verder en gelukkig ook al wat lichter. In ongeveer 3 weken ben ik 1,5 kilo afgevallen. Dit heb ik niet hoeven doen door mezelf uit te hongeren of allerlei dingen te eten waar ik niet van houd. Nee, ik heb allerlei heerlijke recepten gevonden op internet, die lekker zijn én helpen bij het afvallen.

Bijvoorbeeld deze heerlijke 'Garden vegetable omelet'.














Je kunt voor deze omelet iedere (roerbak)groente gebruiken die je voorhanden hebt en waar je zin in hebt. Zelf heb ik gekozen voor champignon, tomaat (vers) en sugar snaps (uit de vriezer) met 2 plakjes kipfilet aan reepjes gesneden (die waren over). Het in drieën vouwen van de omelet lukte niet, dus heb ik hem gewoon dubbelgevouwen. Aan de smaak doet dat natuurlijk niets af. Met zout en peper (en eventueel andere kruiden) kun je hem nog verder aanpassen aan je eigen smaak. Echt een toprecept!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten