woensdag 23 juli 2014

Uitdaging van 5 mijl

Zoals ik in mijn vorige bericht al schreef, zijn er dagen waarop ik 5 mijl loop met Leslie Sansone. Dit doe ik niet achter elkaar, want bij 4 mijl ben ik totaal uitgeput. Dus meestal splits ik het op in 3 mijl 's ochtends en 2 mijl 's avonds. ('s ochtends heb ik meestal meer energie dan 's avonds)

Gisteren vond ik een serie video's op YouTube die samen 5 mijl zijn. Ik geloof dat je deze video's eigenlijk achter elkaar moet lopen, maar aangezien ze ook in 5 keer zijn opgenomen, heb ik besloten om ze in 5 keer te lopen, maar dan wel op 1 dag met steeds een uur rust ertussen.

Vandaag had ik onverwacht een dagje vrij, dus was het een uitgelezen kans om meteen de koe bij de horens te vatten en de 'Fat Burning Walk' te lopen. 

Om 7:30 u begon ik met deel 1:


Na een uurtje rust, ging ik om 8:45 verder met deel 2:


Deel 3 volgde om 10:00, na weer een uurtje rust:


Om 11:15 heb ik deel 4 gelopen:


En tot slot was deel 5 om 12:30 aan de beurt:


Daarmee zit ik inmiddels op 90 mijl. Dus wellicht ga ik deze week de 100 mijl nog halen. Nog 3 dagen te gaan, dus dat moet te doen zijn. Maar het zijn wel dagen die vrij druk zijn, dus wellicht ga ik mezelf niet pushen en loop ik het in een iets rustiger tijdbestek. Ik zie wel. Daar ga ik me nu in elk geval niet druk om maken. Nu ga ik even uitpuffen en een verfrissende douche nemen, want dat is met deze temperaturen wel nodig. Evenals veel drinken, zeker als je intensief beweegt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten