dinsdag 22 januari 2013

Pompons maken

Jullie kennen vast allemaal de ouderwetse manier van pompons maken:


Deze manier heb ik niet zo heel lang geleden in de klas gebruikt 
om sneeuwpopjes mee te maken. Maar deze manier is vrij tijdrovend.
Gelukkig zijn er tegenwoordig nog meer manieren om een pompon te maken.
(Helaas kwam ik daar pas vorige week achter, anders had me dat een hoop tijd gescheeld.)

Zo kwam ik bij Good Old Household een hele makkelijke manier tegen, 
waarmee ik binnen 5 minuten een leuk pomponnetje kan maken.


Op deze manier had ik binnen een half uurtje genoeg pompons 
voor mijn sjaal, want het kartonnetje kon ik hergebruiken.
Heel handig dus en zeker voor herhaling vatbaar.

Maar nu was ik aan het zoeken op YouTube naar een filmpje hiervan
en toen kwam ik iets tegen wat nog makkelijker is. Kijk maar:


Pompons maken hoeft dus niet meer zoveel tijd te kosten
en het resultaat is vrijwel gelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten