donderdag 1 november 2012

Pompoentaart

Ik weet niet wat het is met Jamie Oliver, maar op een of andere manier lukken zijn recepten niet zo goed. Een tijdje terug hebben we een soep van hem uitgeprobeerd. (die was echt vies) En neem nou deze pompoentaart. Hij was niet vies, maar echt lekker kon ik 'm ook niet noemen. 
Oké, ik had wat kleine aanpassingen gedaan, maar in grote lijnen was dit toch de taart van die website. 

Ik had de suiker vervang-en voor palmsuiker en ik had de taart wat langer in de oven gebakken, zodat hij niet meer lobbig was, maar stevig. (ik wil liever geen rauw ei eten) Verder heb ik netjes het recept gevolgd.

Maar voor je op mijn oordeel afgaat; probeer 'm zelf eens uit en laat me weten wat je vindt. Misschien doe ik wel wat verkeerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten