dinsdag 18 september 2012

Havermout met banaan

Toen ik 'Baked Oatmeal Goes Bananas' tegenkwam, wist ik dat het ooit van pas zou komen. En ja hoor, ik tilde pas een tros bananen van de fruitschaal waardoor ze afbraken. Alle bananen waren open en toen moesten ze snel op.
Dus ik ging gauw aan de slag en diepte dit recept op.



De resultaten waren prima te eten, zeker als je van havermout houdt,
maar toch zou ik het de volgende keer iets anders maken. 

Ik zou hem namelijk graag wat dunner maken (grotere ovenschaal/bakplaat), want dan krijg je een iets knapperiger geheel. Nu is hij van binnen vrij zacht.

Als je kijkt bij 'Easy Baked Oatmeal' (de voorganger van 'Baked Oatmeal 
Goes Bananas') zie je op de foto dat ze hem zelf ook wel eens dunner bakt. 
Enne... die toef room erop ziet er ook erg lekker uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten