woensdag 19 september 2012

Zelf deodorant maken

Rode, jeukende oksels, schrijnende plekken, gevoelige oksels, schurende kleding...

Dit zijn verschijnselen waar ik last van had toen ik reguliere deodorant gebruikte. 
Iedere keer als ik een deodorant langere tijd achter elkaar gebruikte, kreeg ik last van deze ongemakken en moest ik van merk veranderen.

Maar als het goed is, ben ik daar nu vanaf.
Ik maak nu namelijk zelf mijn deodorant.

Moeilijk is het niet en duur zijn de ingrediënten ook niet bepaald. Toch twijfelde ik nog lange tijd of ik de stap zou nemen. Maar toen ik van een vriendin hoorde dat ze deze deo al langere tijd gebruikte en het haar heel goed beviel, besloot ik toch de sprong te wagen.

Ik gebruik de deo nu een aantal dagen en ik moet zeggen dat het me zeker niet tegenvalt. Mijn oksels zijn lekker zacht en ik ruik geen vieze zweetlucht. 
Dus als het zo doorgaat, ga ik nooit meer terug naar reguliere deodorant.

Wil je weten hoe je deze deo maakt?
Kijk dan eens op de website 'Eet goed, voel je goed'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten