zondag 8 april 2012

Omelet met groente


Soms heb je zo'n restje groente waar je vanaf moet.
Pas had ik zo'n dag. Dus besloot ik eens een stevige omelet te maken.

Ik sneed een prei, wat champignons en een tomaat aan stukjes.
Vervolgens deed ik het bij elkaar in een kom.
Hier voegde ik een stuk of 4 geklutste eieren aan toe.
Dit mengde ik goed door elkaar.

Daarna heb ik wat olijfolie verhit in een pan.
Toen de olie goed heet was, heb ik het ei-mengsel  in de pan gegoten.
Dit heb ik op een laag vuurtje gezet met de deksel erop.

Vervolgens ben ik wat andere dingetjes gaan doen.
Tussendoor heb ik af en toe gekeken hoe het in de pan ging.
Toen het ei helemaal gestold was, was de omelet klaar.
Daarna heb ik het in stukken gesneden.

Je kunt een de omelet zo eten, maar ook op brood is het erg lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten