maandag 9 april 2012

Smoothie met paprika en appel

Een ongebruikelijke smoothie
en zeker nog niet perfect...
maar ik wilde hem toch met jullie delen.

Ik ben dol op paprikasalade met appel.
Dus leek me een smoothie met paprika
en appel wel een goed idee.

Ik heb een gele en een rode paprika klein gesneden,
3 appels toegevoegd en een half glas water.

Dit heb ik met de blender door elkaar gemixt.

Het resultaat was wel lekker, maar nog niet optimaal.

Wat me opviel, was dat het niet een egale massa bleef,
maar dat het vocht onderin samenhoopt
en dat er bovenin een dikke brij vormt.

Ik heb geen idee wat ik hieraan kan doen,
dus als iemand een idee heeft...
laat een berichtje achter.

1 opmerking:

  1. Avy Mc Donald. Ik maak dit smoothie omdat het maakt het bloed een beetje bitter. En daar hou muggen niet van. Kan ook met ander peper soort hang vanaf hoeveel suiker per dag je gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen