vrijdag 15 maart 2013

Gehaakte sloffen

Sorry, sorry, sorry... voor de vertraging.
Ik had gezegd dat ik dinsdag de foto's zou laten zien,
maar ik was er nog niet aan toegekomen ze op de computer te zetten.

Maar je weet wat ze zeggen: Beter laat dan nooit!

Ik vind de sloffen er erg 
leuk uitzien, al zeg ik het 
zelf, maar heel warm zijn 
ze eigenlijk niet. (wat 
natuurlijk niet zo gek is, 
als je bedenkt dat er alle-
maal 'gaatjes' in zitten)
Ook vallen ze best wel 
makkelijk uit, daarom wil 
ik met geel een mooi 
koordje punniken dat ik 
dan door het gele randje 
rond mijn enkel rijg. Dan
zou het probleem opge-

lost moeten zijn, lijkt me.
Het patroon voor deze sloffen staat in dit boek en is helemaal niet moeilijk om te maken. Het meeste werk is om de sloffen in elkaar te zetten en af te werken, maar ook dat valt wel mee.

Dus als je net begonnen bent met haken en je wilt graag meer ervaring opdoen en 'kilometers maken', dan is dit een leuk project om te doen.


(en natuurlijk ook als je graag zelfgemaakte sloffen wilt dragen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten