woensdag 13 maart 2013

Kruidkoek

Sinds ik geraffineerde suikers zoveel mogelijk probeer te vermijden, 
mis ik het dat ik niet een plak ontbijtkoek kan afsnijden en opsmikkelen. 
Dit probleem is gelukkig verholpen, want nu kan ik heerlijke kruidkoek bakken.


Het recept hiervoor vond ik op de website suikerwijzer.nl 
waar meer recepten te vinden zijn zonder geraffineerde suikers.
Toen ik het recept vond, had ik alle ingrediënten ervoor in huis,
dus ik kon er direct mee aan de slag.


De kruidkoek is makkelijk om te maken
en zal hier waarschijnlijk dus vaak gemaakt worden.
De kruiden kun je helemaal aanpassen naar je eigen smaak,
maar wat mij betreft hoeft er niks aan veranderd te worden.

In dit filmpje kun je zien hoe de kruidkoek wordt gemaakt:

2 opmerkingen:

  1. Hoi Karlijn,

    (ik heb je blog dus gevonden)
    Deze ga ik ook eens maken, lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt een aanrader!
    Hij was hier heel snel op...

    BeantwoordenVerwijderen