dinsdag 24 juli 2012

Komkommer & tomaat



Ik 

ben 
dol 
op 
komkommer
en 
ook 
tomaten 
lust 
ik 
graag.




Iedere week verschijnen ze weer op ons boodschappenlijstje 

en aan het eind van de week zijn ze altijd weer op.

We eten ze als tussendoortje of als bijgerecht bij de warme hap.

En ook op feestjes vind ik het leuk om een gezonde snack te serveren.

Maar om nou elke keer die partjes of plakjes te eten, gaat weleens vervelen.

Daarom probeer ik bij bijzondere gelegenheden er altijd wat speciaals van te maken. 

Dit keer heb ik de komkommer gewassen en in dikke plakken gesneden.

Daarop heb ik met een mes een dun laagje roomkaas gesmeerd.
Tot slot heb ik met een vrolijke prikker een partje tomaat erop geprikt.

Op internet zijn er nog veel meer ideeën te vinden voor een leuke presentatie. K
ijk maar eens op de volgende websites:
- Creatief met komkommers
- Komkommervliegtuig
- Borrelhapje van komkommer en rode pesto
- Spiesje met tomaat en mozarella
- Komkommer tonijn snack
- Gebakken tomaat gevuld met ei

Heb je zelf nog leuke ideeën? 

Laat het me weten en laat een berichtje achter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten