dinsdag 3 juli 2012

Restje Mexicaans?

Ik houd er niet van om eten weg te gooien.
Daarom probeer ik meestal restjes op te maken.

Soms warm ik het de volgende dag op,
aangevuld met bijvoorbeeld rijst of aardappels.
Andere keren vries ik het in voor later.
Of ik verwerk het tot een lunchgerecht.


Gisteravond hebben we heerlijk Mexicaans gegeten.
We hielden maar een klein restje over.
Vandaag heb ik er lekker van kunnen smullen bij de lunch.

Het gehaktmengsel en de crème fraîche heb ik bij elkaar gedaan.
Hier heb ik 2 eitjes aan toegevoegd en goed door elkaar geklutst.
Daarna heb ik het in een ovenvast schaaltje geschept.
Dit heb ik in de oven 25 minuten op 200 graden laten garen.

Zo simpel is het om er wat lekkers van te maken.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Karlijn,
    Leuk om je blog te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik volg jouw blog ook.
      En als het goed is,
      loopt mijn haan bij jullie rond.
      Ik zag dat je daar een keer over had geschreven.
      Leuk om te zien dat hij zo gegroeid is.

      Verwijderen