zondag 24 juni 2012

Granny Squares haken


Sinds een paar dagen kan ik haken!
Via YouTube had ik wat filmpjes gevonden 
waarin de verschillende steken worden uitgelegd.
Toen ik die geoefend had, wilde ik natuurlijk iets gaan maken.

Een vriendin had een heel leuk tasje gemaakt voor haar dochtertje. 
Dat tasje bestond uit allemaal Granny Squares aan elkaar gemaakt.
Maar met Granny Squares kun je bijvoorbeeld ook een plaid maken.
En zo zijn er nog veel meer dingen die je ermee kunt.

Dus leek het me een goed idee om haakervaring op te doen door Granny Squares te maken. Op YouTube vond ik een filmpje waar het heel duidelijk werd voorgedaan en uitgelegd. Het filmpje is wel in het Engels, 
maar goed te volgen door de beelden die erbij zitten.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind je blog artikelen erg leuk en leerzaam, en kijk uit naar het uiteindelijke haakresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor het resultaat zul je helaas nog een tijdje geduld moeten hebben, want het is een cadeau voor iemand die eind augustus jarig is en zij kijkt hier ook weleens. Dus kan ik het pas daarna plaatsen.
      Maar ik ben al een heel eind op weg. Waarschijnlijk rond ik het volgende week af.

      Verwijderen