zondag 10 juni 2012

Smoothie met aardbei, sinaasappel en banaan

Tegenwoordig drink ik weinig sappen uit de supermarkt.
Meestal maak ik ze zelf van vers fruit.

Eén van mijn favorieten was CoolBest met aardbei en sinaasappel. Die kocht ik dan als er een aanbieding was, want om het standaard in huis te hebben, vond ik het wat te duur.


Ik zat laatst op de
website van CoolBest te kijken wat de ingrediënten zijn van dit lekkere sapje.
En helaas... zoals bij de meeste sappen, was ook hier suiker aan toegevoegd.

Maar op die website kun je natuurlijk lekkere ideeën opdoen om smoothies te maken. 


Ik had nog een doosje aardbeien staan en helaas had ik maar één sinaasappel op de fruitschaal liggen. Maar de bananen die ik had gekocht, waren wat aan de bruine kant, dus besloot ik er ook maar een paar toe te voegen.


Nadat de blender zijn werk had gedaan, kon ik heerlijk genieten van deze zachte, zoete smoothie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten